Subject: FW: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 20:08:01 +0300

Palun reg

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 4:51 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.

Tere

Olen manuses toonud välja kaks lahendust. Ajutine lahendus arvestab tänase 
olukorraga ja teine joonis arvestab sellega, kui kogujatee idee saab teoks.

Ajutine lahendus

Võrreldes TRAM-i nõuetes tooduga oleme ajutise ristmiku toonud veidi 
Tallinna ringtee poole ja selle põhjuseks on Õlleköögi tee 1 kinnistu, mis 
on riigitee poolt piiritletud valge aiaga. Kui ristmik tuleks tänase 
Õlleköögi tee 1a kinnistu mahasõidu asukohta, siis see tähendaks naabriaia 
likvideerimist nähtavuskolmnurga ulatuses. Selleks, et lähestikku kahte 
mahasõitu ei jääks riigitee äärde, näeme ette olemasoleva mahasõidu 
sulgemise ning ühenduse andmise tulevase ajutise ristmiku kaudu.

Lõplik lahendus

Nagu ma aru saan, siis selline lahendus on Teile vastuvõetav, nagu me 
koostanud oleme. Kas on veel midagi, mis antud eskiisi puhul on jäänud 
arvestamata? Mis puudutab transpordimaa ulatuse määramist, siis millise 
loogika alusel seda tuleks teha, kui eskiisis on toodud nii sõidutee ja 
kergliiklustee?

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 15. aprill 2025 09:55
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.

Tere veelkord,

Üks mõte, palun projekteeriga teejooni  abijoontega naaberkinnistule ka, et 
oleks võimalik tagada sujuv tee ühendamine naaberkinnistule.

Tegin ka omavariandi : 😊

Tervitades,

Krista Einama

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 15, 2025 9:41 AM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 14. aprill 2025 11:13
Adressaat: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Erki Lember | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.

Tere

Tänud! Idee selge ja toimetame.

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 14. aprill 2025 11:10
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: LInda kinnistu kogujatee ühendamine Õlleköögi teega.

Tere,

Vabakäeliselt näeb välja nii: 😊

Kas saite kätte, ma pole kindel, et õige aadress.

Tervitades,

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.